  • Data: 2004-07-24 12:34:30
    Temat: Re: us $ dz. telekom.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO wszystko zależy od specyfiki danej działalności.

    To fakt - ja mam taką działalność, że klienci najpierw się dopytują,
    rozmawiają, negocjują, a potem płącą. I wtedy wiedząc, że nie są już
    anonimowi, piszą bzdury w tytule, bo przecież 20 maili wymienili, to
    muszę ich pamiętać ;) Przy jakiejś sprzedaży wysyłkowej pewnie ludzie są
    bardziej zdyscyplinowani, bo ryzykują, że bez numeru zamówienia w
    tytule wpłata im 'wsiąknie'.
    --
    Samotnik