  • Data: 2004-06-19 12:49:02
    Temat: Re: usluga wykonana dla klienta z UE - pomocy!
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.60.0406191352000.-507493@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > *Jeśli* transakcja nie podlegająca pod VAT *wpływa* co coś,
    > co musisz w deklaracji VAT wykazać - to trzeba ową transakcję
    > ująć w rejestrze....
    > ...a twoja transakcja wpływa ?
    Tak, transakcja wpływa na podatek naliczony podczas zakupu
    usług niezbędnych do wykonania tej transakcji.. Dobrze? Czemu nie? :)

    Ale teraz biorę do ręki formularz VAT-7 i tam już nie mam gdzie
    tego wpisać. Biorę kwartalny VAT-UE i tam też nie ma miejsca
    na usługi.

    Ostatecznie uruchamiam program do KPiR, zatwierdzam domyślne
    wartości ufając w mądrość jego twórców, transakcja trafia do rejestrów
    VAT w kolumnie "nie podlega" a na formularzu VAT-7 nie jest nigdzie
    wpisywana. I o to chyba chodziło. W ten sposób wystawiłem moją
    pierwszą unijną fakturę. ;)

    --
    pozdrawiam
    Adam