  • Data: 2007-11-21 16:14:50
    Temat: Re: usługi bez działalności gospodarczej
    Od: tuszaj <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a o umowach o dzieło, umowach zlecenie czytałeś?

    Czytales, czytales, co do tego to tak jak ktos juz napisal jest
    wszystko ladnie, jak sie uslugi wykonuje dla firm, wtedy nie ma
    sprawy, zaliczke na podatek odprowadza zleceniodawca i jest ok. A mnie
    chodzi o to zeby uslugi wykonywac dla ludnosci (hehe, podoba mi sie to
    okreslenie ;)) nie rejestrujac dzialalnosci. :/

    Pozdrawiam,