  • Data: 2007-11-13 11:00:36
    Temat: Re: usługi bez działalności gospodarczej
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-11-2007 o 11:46:15 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Od strony kodeksu cywilnego - nie ma sprawy.
    > Od strony podatkowej - to jest działalność gospodarcza.

    Jest mała furtka(odnosnie tego koszenia trawnika czy malowania ścian):

    Art.13 updof
    8) przychody z tytułu wykonywania usług, na podstawie umowy zlecenia lub
    umowy o dzieło, uzyskiwane wyłącznie od:
    b) ***właściciela (posiadacza) nieruchomości, w której lokale są
    wynajmowane***,
    lub działającego w jego imieniu zarządcy albo administratora -
    jeżeli podatnik wykonuje te usługi wyłącznie dla potrzeb związanych z
    tą nieruchomością