    From: "Arturro" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: usługi telekomunikacyjne
    Date: Mon, 25 Apr 2011 23:41:51 +0200

    Użytkownik "Arturro" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ip396k$sp8$1@news.onet.pl...
    Użytkownik "grzegorz" <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> napisał w
    wiadomości news:4db47246$1@news.home.net.pl...
    > Na początku miesiąca zakupiłem 2 numery abonamentowe GSM
    > na firmę w wyniku czego obecnie mam ich łącznie 4: 1 to internet,
    > a pozostałe to głosowe z czego 2 są do celów prywatnych.
    > DG prowadzę jednoosobowo.
    >
    > Fakturkę dostałem zbiorczą na wszystkie numery, ale rozliczać chcę tylko 2:
    > internetowy i mój służbowy. Dodatkowo zacząłem często dzwonić ze swojego
    > służbowego
    > w celach prywatnych i tylko część rozmów będzie w ramach DG - klienci
    > dzwonią do mnie.

    Po co brałeś na DG numery prywatne?

    > Czy w takim przypadku do opisanej faktury muszę załączać biling z
    > wyszczególnieniem
    > że ten a ten numer to internet używany służbowo + wyszczególnione
    > połączenia służbowe
    > które później umieszczę w KUP?

    J,w. i byłoby prosto. Tak jak wymyśliłeś też możesz robić.

    Ciekawe jak kontrola US zareaguje na takiego pacjęta? :D

    Sarkazmu nie zrozumiałeś :(
    Rozumiem uczciwych ludzi ale bez przesady. Może jestem spaczony (zbyt długo w
    biznesie) ale masz FV kosztową i nie chcesz jej w całości wrzucić pomimo iż państwo
    narzuca nam wszystkim koszmarne podatki, a rządzący przez swoją nieudolność tę masę
    kasy roztrwaniają, a ty zamiast oszczędzić/przepić lub w inny sposób tę parę groszy
    wydać TO CHCESZ IM ODDAĆ!!!! Na dom dziecka oddaj tę kasę?