    From: "Janusz" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ?
    Date: Fri, 17 Sep 2004 12:55:52 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@195.136.39.122

    > Przyznaj sie - poniewaz nie wierze, ze mozna sobie powaznie ubzdurac taki
    > temat - to byl taki pomysl weekendowy.
    >
    > Sprowokowales wysyp odpowiedzi jakiego dawno nie bylo (na dodatek
    > wielokrotnie odpowiadajac jeszcze wieksze bzdury), mozna sobie bylo
    > pouzywac, troche sie rozladowac i teraz beda mieli "ludziska" udane
    > weekendy, zamiast sfrustrowani wracac do domow:-)

    NIE :-)
    Ja najzywczajniej w swiecie lubie proste odpowiedzi. Gdyby ktos opowiedzial:

    1. 800 tysięcy EURO (odpowiedź idealna)
    2. Tekst ktory masz przed soba jest do d..y, tam powinna byc spacja, czyli
    mowa o 800 tysiacach EUR
    3. (brak odpowiedzi)

    Natomiast cale to rozpisywanie o znaczeniu kropki i przecinka w jezyku
    polskim, odsylanie mnie do definicji rachunkowoci, itd, itd. sprawilo ze w
    pierwszej chwili zupelnie nie chwycilem o co chodzi.No, ale moze ten model
    tak ma.

    Janusz

    [Mezczyzni sa prosci, "sliwka" to owoc nie kolor]