    From: "Janusz" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ?
    Date: Tue, 21 Sep 2004 11:49:06 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@195.136.39.122

    > No nieprzesadzaj..
    > Napisalem Ci co i jak, ale poniewaz nie zrozumiales
    > (to pewnie moaj wina ze zle tlumazcylem) wiec inni wytlumaczyli Ci to
    > dobitniej..
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > Boguslaw

    I chyba dotarlismy do senna. Wina lezy po obu stronach. Ja nie potrafilem
    zrozumiec (a powinienem), Ty zle tlumaczyles (a powiniens byl tlumaczyc
    dobrze).
    Gdyby wszyscy odpowiadajacy potrafili zrozumiec, ze ich odpowiedz nie zawsze
    od razu jest jasna i czytelna dla zadajacego pytanie i jeszcze potrafili
    wykazac troche cierpliwosci odpowiadajac prosciej, inaczej (albo nie
    odpowadajac w ogole). Wtedy grupy dyskusyjne zyskalby moim zdaniem nowa
    jakosc.

    Pozdrawiam
    Janusz