  • 1. Data: 2004-02-17 07:21:42
    Temat: vat
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    otrzymałam fakturę z dnia 16,02,2004 i termin zapłaty 29,03,2004 dostawca
    jest kochany bo termin zapłaty jest długi ale ja mam problem z Vatem kiedy
    mogę go sobie odliczyć rozliczam VAT na niezmienionych od lat zasadach a tak
    długi termin zdarzył mi się po raz pierwszy
    proszę o poradę ela

  • 2. Data: 2004-02-17 07:32:05
    Temat: Re: vat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ela napisał:
> [...]
    > mogę go sobie odliczyć rozliczam VAT na niezmienionych od lat zasadach a tak
    > długi termin zdarzył mi się po raz pierwszy

    Sugeruję wizytę u jasnowidza.

    Maddy

    ps. Odliczanie VAT tak samo od LAT??? To jakis rodzaj sportów
    ekstremalnych? ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-17 22:25:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Feb 2004, Maddy wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > mogę go sobie odliczyć rozliczam VAT na niezmienionych od lat zasadach

    Czemu ? Ma talent. Biorąc pod uwagę że nie wymieniła tej daty
    która PRAWDOPODOBNIE wchodzi w rachube... to ma talent :)
    Bez urazy poproszę oczywiście (to do eli, coby zaraz się
    nie obraziła na cały świat, bo trzeba po kolei... najpierw
    na ustawodawców poproszę ;>)

    [...]
    >+ ps. Odliczanie VAT tak samo od LAT??? To jakis rodzaj sportów
    >+ ekstremalnych? ;-)

    Hm... Sporty ekstremalne stoją wyżej w hierarhii aktów prawnych
    od ustaw i rozporzadzeń ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-18 07:13:51
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > na ustawodawców poproszę ;>)
    >
    > [...]
    >
    > Hm... Sporty ekstremalne stoją wyżej w hierarhii aktów prawnych

    dzieki za opinię wystraszyła mnie odlegla jak mi sie wydawało data zapłaty
    ale poradziłam sobie

  • 5. Data: 2004-02-18 12:21:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, ela wrote:
    [...]
    >+ dzieki za opinię wystraszyła mnie odlegla jak mi sie wydawało data zapłaty
    >+ ale poradziłam sobie

    Tak dla porządku mogłaś się pochwalić na czym "poradzenie sobie"
    polegało :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)