  • 1. Data: 2004-02-04 20:12:37
    Temat: vat dla taksówkarzy
    Od: "N." <n...@w...buziaczek.pl>

    Słyszałam, ale chciałabym potwierdzić czy to prawda, że od 1 maja 2004
    wchodzi obowiązkowy VAT dla taksówkarzy? Tzn, że każdy będzie musiał stać
    się podatnikiem podatku VAT bez względu na obroty? Pozdrawiam i z góry
    dziękuję.

  • 2. Data: 2004-02-04 20:19:27
    Temat: Re: vat dla taksówkarzy
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "N." <n...@w...buziaczek.pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałam, ale chciałabym potwierdzić czy to prawda, że od 1 maja 2004
    > wchodzi obowiązkowy VAT dla taksówkarzy? Tzn, że każdy będzie musiał stać
    > się podatnikiem podatku VAT bez względu na obroty?

    tak to prawda, i jeszcze za rejestracje do VAT-u jakieś 150zł zapłacisz...

  • 3. Data: 2004-02-05 08:21:48
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > tak to prawda, i jeszcze za rejestracje do VAT-u jakieś 150zł zapłacisz...

    Czy Wy piszecie o faktach opublikowanych .. czy o projekcie usatawy o vat
    ..... bo już zaczynam dostawać ... pier.tego od tych zmian do zmian w
    zmianach po zamianach w związku ze zmianami przy zmianach.

    pozdrawiam
    fart

    Ogłaszam konkurs .... na podanie w Dzienniku Ustaw daty opublikowania nowej
    lub znowelizowanej ustawy o vat
    Wg mnie, to ustawa zostanie opublikowana w dzienniku ustaw z dnia 30-04-2004
    r., który ukaże się drukiem ok. 31- kwietnia 2004 r. :))))))))
    Sądzę, że tego jeszcze nikt nie wymyślił :)))))))))))

    pozdrawiam
    fart