    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat dla taksówkarzy
    Date: Thu, 5 Feb 2004 09:21:48 +0100

    > tak to prawda, i jeszcze za rejestracje do VAT-u jakieś 150zł zapłacisz...

    Czy Wy piszecie o faktach opublikowanych .. czy o projekcie usatawy o vat
    ..... bo już zaczynam dostawać ... pier.tego od tych zmian do zmian w
    zmianach po zamianach w związku ze zmianami przy zmianach.

    pozdrawiam
    fart

    Ogłaszam konkurs .... na podanie w Dzienniku Ustaw daty opublikowania nowej
    lub znowelizowanej ustawy o vat
    Wg mnie, to ustawa zostanie opublikowana w dzienniku ustaw z dnia 30-04-2004
    r., który ukaże się drukiem ok. 31- kwietnia 2004 r. :))))))))
    Sądzę, że tego jeszcze nikt nie wymyślił :)))))))))))

    pozdrawiam
    fart