  • 1. Data: 2004-05-10 11:33:27
    Temat: vat i uslugi szkoleniowe.
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Jak to jest od maja?
    We wczesniejszej usatwie organizowanie szkolen bylo zwolnione
    A teraz w załączniku nr 4 (dot zwolnien)
    w pkt 7 jest (cyt)
    'Usługi w zakresie edukacji' - obok jakoi symbol PKWiU ex 80
    ponizej
    'Usługi prywatnego nauczania świadczone przez nauczycieli... - to nie
    dotyczy bo moje usługi szkoleniowe sa inne.

    Dzwonilem do US-u pani powiedziale, ze zwolnione jak porozmawialismy dluzej
    to powiedziala, ze nie wie ze mam zadzwonic do kierowniczki , której nie
    bylo ;(

    Smerf

  • 2. Data: 2004-05-10 20:11:49
    Temat: Re: vat i uslugi szkoleniowe.
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > to powiedziala, ze nie wie ze mam zadzwonic do kierowniczki , której nie

    Jeśli usługi szkoleniowe-pozaszkolne to 22% VAT, zwolnienie dotyczy tylko usług
    szkoleniowych szkolnych:)

  • 3. Data: 2004-05-10 21:10:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:

    > Jeśli usługi szkoleniowe-pozaszkolne to 22% VAT, zwolnienie dotyczy tylko usług
    > szkoleniowych szkolnych:)

    Na jakiej podstawie tak sądzisz? Ustawa nic nie wspomina o formach
    szkolnych.
    Grupa PKWiU 80 obejmuje wszelkie formy kształcenia.
    Pokaż mi usługi edukacyjne lub uslugi kształcenia, szkolenia itp
    niesklasyfikowane w grupie 80.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-05-11 20:11:41
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Sz.P. Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Grupa PKWiU 80 obejmuje wszelkie formy kształcenia.
    > Pokaż mi usługi edukacyjne lub uslugi kształcenia, szkolenia itp
    > niesklasyfikowane w grupie 80.

    Przepraszam, ze podpinam sie pod watek, ale interesuje mnie jak jest z
    kursami komputerowymi. Sa zwolnione z vat czy 22%?

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --
    www.telefirma.pl - kafejka, komputery, serwis, simlock...

  • 5. Data: 2004-05-12 06:30:15
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Radzio" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, ze podpinam sie pod watek, ale interesuje mnie jak jest z
    > kursami komputerowymi. Sa zwolnione z vat czy 22%?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Radzio

    Prawdopodobnie zalezy to od sklasyfikowania danych usług przez GUS.
    Tak powiedziano mi w US,
    oczywiscie zadzwoniłem do GUS-u i oni aktualną klasyfikację będą mieli
    dopiero w piątek, czyli 14 maja - 2 tygodnie po tym jak nowa ustawa o
    Vat-cie obowiazuje.
    Rece opadaja.

    Pzdr
    Smerf