  • 1. Data: 2004-05-10 11:54:46
    Temat: Kilka problemów z płatnikiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Witajcie
    Tak jak obiecałem, z kolejnymi wątpliwościami co do płatnika, zgłaszam się
    już bezpośrednio do Was.
    Płatnik wer. 6.02.001
    Wysyłka do ZUs poprzez wydruk.
    Stworzyłem zestaw dokumentów (RCA + DRA) za marzec i wysłałem go. Potem
    okazało się ze był tam błąd więc stworzyłem zestaw 02.03.2004 i też go
    wysłałem z tym że wyddruku jeszcze do ZUS nie zaniosłem. Dziś zadzwoniła
    znajoma i stwierdziła że tam jest jeszcze jeden błąd. Stworzyłem więc
    ponownie dokumenty 02.03.2004 i je wysłałem na drukarkę, ale niestety w tej
    chwili nie mogę skasować tego pierwszego zestawu 02.03.2004 bo program mówi
    iż jest on wysłany (nie potwierdzony). Jest jakiś sposób żeby go usunąć?
    I drugi problem - koleżanka pozakała mi że jak na pytanie czy uznać zestaw
    dokumentów za wysłany odpowiem nie to cały czas będę mógł sobie ten zestaw
    edytować. Niestety wtedy na jego podstawie nie mogę tworzyć kolejnych
    zestawów - można to jakoś ominąć czy radzicie ażeby jednak dokumenty
    uznawać za wysłane, a ewentualne zmiany wykonywać na nowych dokumentach???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-05-10 12:28:57
    Temat: Re: Kilka problemów z płatnikiem
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    Witam
    W zestawach wysłanych otwierasz zestaw, ktory chcesz usunac. Nastepnie
    wchodzisz w narzędzia i wybierasz polecenie anuluj wysyłanie.
    Tą operację można wykonać tylko w przypadku, jeżeli nie zostało
    zarejestrowane potwierdzenie przekazania do ZUS ale z tego co piszesz, to
    nie masz potwierdzonej wysyłki.
    Pozwodzenia
    Anna Z

  • 3. Data: 2004-05-10 13:14:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik ana a...@j...com.pl ...

> [...]
    > Tą operację można wykonać tylko w przypadku, jeżeli nie zostało
    > zarejestrowane potwierdzenie przekazania do ZUS ale z tego co piszesz, to

    Dokładnie, na razie tylko drukuję i jeszcze nic nie potwierdzałem, rozumiem
    że takie potwierdzenie to powiedzenie programowi - Tak, ten dokument jest
    już w ZUS???
    Bardzo dziękuję za poradę, dokładnie o to chodziło!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-05-10 15:05:28
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > już w ZUS???
    > Bardzo dziękuję za poradę, dokładnie o to chodziło!!!
    Ale odradzam robienie jakichkolwiek poprawek na dokumentach, które
    wydrukowałes do ZUS. Staraj sie mieć zawsze w programie to co i w ZUS w
    przeciwnym razie jak będziesz miał robić korekty za 5 lat to zginiesz jak
    ciotka w czechach.

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2004-05-11 08:03:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik PawełJ p...@w...poczta.onet.pl ...

> [...]
    > wydrukowałes do ZUS. Staraj sie mieć zawsze w programie to co i w ZUS
    > w przeciwnym razie jak będziesz miał robić korekty za 5 lat to

    Chyba masz rację, jak się nad tym zastanawiałem to też mi tak wyszło, ale w
    tym przypadku dokumenty leżały jeszcze na biurku i okazało się że sąw nich
    błędy a miałem juz status wysłanych w Płatniku.
    Dziś będę walczył z infolinią co zrobić aby móc przesyłać dokumenty
    elektronicznie, no chyba że wy, drodzy czytelnicy mi ładnie to streścicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 6. Data: 2004-05-11 12:15:56
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Dziś będę walczył z infolinią co zrobić aby móc przesyłać dokumenty
    > elektronicznie, no chyba że wy, drodzy czytelnicy mi ładnie to streścicie?
    Musisz stowrzyć wniosek w01. z nim się duajesz do zus i po bólu. Tylko
    pamiętaj, że musisz podac adres e-mail poprawny. Na ten adres przyjdzie ci
    certyfikat

    --
    PawełJ