    From: "Smerf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: vat i uslugi szkoleniowe.
    Date: Mon, 10 May 2004 13:33:27 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@pi162.opole.sdi.tpnet.pl

    Jak to jest od maja?
    We wczesniejszej usatwie organizowanie szkolen bylo zwolnione
    A teraz w załączniku nr 4 (dot zwolnien)
    w pkt 7 jest (cyt)
    'Usługi w zakresie edukacji' - obok jakoi symbol PKWiU ex 80
    ponizej
    'Usługi prywatnego nauczania świadczone przez nauczycieli... - to nie
    dotyczy bo moje usługi szkoleniowe sa inne.

    Dzwonilem do US-u pani powiedziale, ze zwolnione jak porozmawialismy dluzej
    to powiedziala, ze nie wie ze mam zadzwonic do kierowniczki , której nie
    bylo ;(

    Smerf