  • 1. Data: 2004-05-10 10:42:52
    Temat: dzialalnosc gospodarcza i opłaty
    Od: juras <o...@l...mm.pl>

    Mam pytanie:
    Czy jest jakas minimalna stawka brutto, jaką trzeba zarabiać, żeby
    otwierając własną działalność gosp. nie płacić ZUS`u?
    czy tez ile by sie nie zarabialo trzeba płacić?

    i jeszcze jedno pytanie:
    Czy można otworzyć działalność i od razu z miejsca ją zawiesić na jakiś
    czas i czy są za to także jakieś dodatkowe opłaty?
    może ktoś podpowie gdzie mogę znaleźć te informacje?
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-10 11:55:09
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza i opłaty
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "juras" <o...@l...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tez ile by sie nie zarabialo trzeba płacić?
    > TAK 824 zł brutto na etacie. i wtedy nie płacisz ZUSu z działalności
    gospodarczej oprócz oczywistego ubezpeiczenia zdrowotnego.
    TH

  • 3. Data: 2004-05-10 15:08:00
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    "TH" <i...@t...com.pl> wrote in message

    > gospodarczej oprócz oczywistego ubezpeiczenia zdrowotnego.
    > TH
    Co wkrótce się zmieni. I tak będziemy mieli kolejną katastofę gospodarki.

    pozdr
    Adam

  • 4. Data: 2004-05-10 16:00:29
    Od: juras <o...@l...mm.pl>

    > Co wkrótce się zmieni. I tak będziemy mieli kolejną katastofę gospodarki.
    a co moze sie zminic?

    A co wy na tzw "zbieg ubezpieczen"?
    nastepujacy w przypadku 2 tytulow ubezpieczen na Umowa zlecenie (na
    jakies 200PLN) i wlasna dzialalnosc gospodarcza.
    pozdrawiam
    juras