  • 1. Data: 2005-08-18 20:40:09
    Temat: vat od paliwa przed 22 i po
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Od ktorego dnia moge odliczac vat od paliwa jezeli przed 22 sierpnia
    zmienilem ilosc miejsc w samochodzie tak ze spelnia wzor lisaka? (samochod
    ma homologacje na ciezarowy) Od momentu zmiany i przegladu rejestracyjnego
    potwierdzajacego ta zmiane czy od momentu zmiany w dowodzie rejestracyjnym
    (wydzial komunikacji) ?
    Po 22 sierpnia ile mam czasu na przekazanie do US zaswiadczenia 14?

    Bart

  • 2. Data: 2005-08-19 21:08:31
    Temat: Re: vat od paliwa przed 22 i po
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik bart <b...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:de2rna$dho$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

> [...]
    > potwierdzajacego ta zmiane czy od momentu zmiany w dowodzie rejestracyjnym

    Ma homologację na 4 miejsca i ileśtam kg ładowności, nie ma homologacji na
    co innego...

    Ile doradca wziął za poradę? Ja bym go do US zakapował ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-08-21 06:56:57
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
> [...]
    > co innego...
    >
    > Ile doradca wziął za poradę? Ja bym go do US zakapował ;)

    samochod mial homologacje fabryczna jako ciezarowy na 2 osoby. potem jakis
    rok temu przerejestrowalem go na 4 osoby teraz 1 miesiac temyu znow go
    przerejestrowalem na 2 osoby i pytanko czy moge odliczac vat od paliwa
    (spelnia wzor lisaka jako samochod 2 osobowy) od ktorego momentu moge
    odliczac VAT przegladu stwierdzajacego zmiane czy od daty zmiany w dowodzie
    rejestracyjnym czy moze czekac do 22 zrobic dodatkowy przeglad i zaczac
    odliczac dopiero od tej daty?

    Bart

  • 4. Data: 2005-08-21 09:15:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik bart <b...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:de98jo$to$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    [...]
> [...]
    > rejestracyjnym czy moze czekac do 22 zrobic dodatkowy przeglad i zaczac

    Zajrzyj do kalendarza, 22.08.2005 jest już jutro -- ja bym poczekał :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]