  • Data: 2004-03-25 11:02:42
    Temat: Re: vat paliwo - nowa ustawa: CZY TO JEST ZGODNE Z KONSTYTUCJĄ ???
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie takie wątpliwości mi się nasuwają. Mam wzięte autko w leasing
    (liftback - takie kuriozum jak to Maddy była łaskawa określić). Oczywiście
    ma >500 kg, no i homologację na ciężarowy. Czy od 1 maja nie będę już mógł
    odliczać VAT'u od czynszów leasingowych? Czy nie będę również mógł odliczać
    VAT'u od paliwa? Czy to nie jest naruszenie praw nabytych? W końcu gdybym
    wiedział o tych przepisach, to bym tego auta nie kupował - kto wie, może
    nawet bym się nie zdecydował na DG (tylko na szarą strefę ...).

    pozdrawiam,
    MK.