  • Data: 2007-07-21 19:10:07
    Temat: Re: walka z korupcją - efekty i skutki
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy zauważyłeś ale nie rozmawiamy o korupcji tylko o skutakch
    medialnej walki z korupcją i pobocznych efektach metod w tym zakresie
    stosowanych. Jeśli wydanie przez urzędnika decyzji korzystnej dla podatnika
    jest "niebezpieczne" bo , "może" umieścić go w "kręgu podejrzeń" to po jaką
    cholerę się narazać? Wydanie decyzji odmownej - nawet jeśli istnieja faktyczne
    przesłanki prawne i faktyczne do podjęcia korzystnej - nie powoduje żadnych
    ujemnych skutków dla tego urzędnika. Nie traci posady , premii , nie
    partycypuje w odszkodowaniu itd.Żadnej odpowiedzialności materialnej. Same
    plusy.

    > Jak już spamować to na całego :)

    O kurcze blade - jaki spam ????

    Pzdr- Kriss