eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwątpliwości - koszty uzyskania przychodu - um. o dzieło › Re: wątpliwości - koszty uzyskania przychodu - um. o dzieło
    From: "Karmakoma" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wątpliwości - koszty uzyskania przychodu - um. o dzieło
    Date: Thu, 27 Jan 2005 08:53:01 +0100

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hJUJd.11166$2e4.8734@news.chello.at...

    > moją
    >
    > A czemu firma wystawia rachunek a nie Ty? To Ty powinienes wystawic r-k
    > lub
    > f-re vat.

    a w ktorym miejscu napisalam, ze to firma wystawia rachunek????

    do tej pory wyplacano mi pieniadze na podstawie samej umowy (w ktorej
    okreslona byla kwota brutto), ani ja ani firma nie wystawiala zadnych
    rachunkow.... nie prowadze dzialalnosci gospodarczej (tym bardziej nie place
    vat) tylko jestem osoba fizyczna wykonujaca umowy o dzielo. zdaje sie, ze
    jest tak, ze w takim przypadku moge wystawic rachunek, ale nie musze.

    K.