eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwątpliwości przy "kilometrówce" - autostrady i ubezpieczenie › Re: wątpliwości przy "kilometrówce" - autostrady i ubezpieczenie
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wątpliwości przy "kilometrówce" - autostrady i ubezpieczenie
    Date: Sat, 2 Dec 2006 09:43:39 +0100

    On Fri, 1 Dec 2006, BSADO wrote:
    [...KPiR...]
    > a druga to taka: zawarłem ubezpieczenie auta jeszcze przed rozpoczęciem DG -
    > czy mogę to wrzucić w "kilometrówkę" (oczywiście koszt odnoszący się już do
    > miesięcy w których DG jest prowadzona)

    IMO:
    - w wątkach obok masz wzmianki o tym i koszty ogólne "wrzuca się" do
    KPiR punktowo, bez podziału na okresy
    - zasadą ogólną jest "wydatek poniesiony *w celu* przychodu": skoro
    wydatek był poniesiony na samochód używany w celu osobistym to
    pod KUP mi nie pasuje (nie ma niestety przepisu jasno pozwalającego
    zaliczyć w KUP wydatki uprzednio poniesione w *innym* celu
    i przekwalifikowane później, z przepisu ogólnego wynika że się
    nie da)

    Ja bym nie wrzucał.

    > i w jakiś sposób skoro nie mam faktury?

    A jakiś "inny dokument oznaczony numerem lub w inny sposób"?

    pzdr, Gotfryd