  • Data: 2004-05-07 13:46:34
    Temat: Re: wciaz sie gubie w srodkach trwalych
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-07 15:07, Użytkownik izullka napisał:
    > Uzytkownik "czeslaw" <n...@d...slp.pl> napisal w wiadomosci

    > Sprzedaz w KPIR srodka trwalego ksieguje sie w poz. 8
    > w VACie - stawka zw w ewiedencji sprzedazy, a w ewidenmcji zakupów- koszty
    > wg struktury.

    Dzieki. Z grubsza tak robie ale potwierdzenie od kogos uspokaja.

    To bądź miła i rozjaśnij mi jeszcze jedną papierowa watpliwosc:

    Zakup:
    Benzyna, nie mam prawa odliczyc VAT.

    Wpisuje do ewid. zakupow cala kwote do brutto i jeszcze raz do kolumny
    "zakuy za ktore nie przysluguje odliczenie" (kol 23) ale NIE WPISUJE do
    kol 10 i 11 (zakupy 22%) (choc przeciez zakupilem to placac te 22%) -
    niemniej jesli wpisze to potem przy sumowaniu rozsypie mi sie cala
    deklaracja VATowska, nic nie bedzie wiadomo skad sie wzielo.

    Robie zle czy dobrze ?

    > POzdrawiam,
    > Zulka

    I nawzajem na ten deszczowy weekend. Taki deszcz to i tak nic w
    porownaniu z tym czym nas oblewa US & MinFin.
    ---

    czeslaw_AT_demos_slp_pl