  • 1. Data: 2003-01-28 07:22:03
    Temat: wczasy pod gruszą
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    witam

    czy ktoś zna wysokość świadczenia urlopowego
    na 2003?

    dzieki
    helmut

  • 2. Data: 2003-01-29 08:35:32
    Temat: Re: wczasy pod gruszą
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "HELMUT" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > czy ktoś zna wysokość świadczenia urlopowego
    > na 2003?
    >
    > dzieki
    > helmut
    Wydaje mi się że tak jak w ubiegłym roku czyli 658,57 brutto.
    Jolka

  • 3. Data: 2003-01-29 14:16:50
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "HELMUT" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się że tak jak w ubiegłym roku czyli 658,57 brutto.
    > Jolka

    Dzwonołem do PIP-u.
    Powiedziełi że na ten rok jeszcze nie znają nowej kwoty.
    Na pytanie czy mogę wypłacić w wysokosci zeszłorocznej - odpowiedzieli że
    nie.
    Pani powiedziała że "jest to odwieczny problem początku roku" ?!?!?!??!?!

    TROCHĘ ZNACZKÓW ŻEBY NIE KLĄĆ
    pozdrawiam
    helmut

  • 4. Data: 2003-01-29 15:09:26
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik HELMUT <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b18nqu$945$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > nie.
    > Pani powiedziała że "jest to odwieczny problem początku roku" ?!?!?!??!?!

    A co masz zrobić? Świadczenie urlopowe należy wypłacić _przed_ urlopem
    pracownika. To co, wstrzymać urlop?
    Olej urzędoli i wypłać w wysokości ubiegłorocznej a jak już będzie wiadomo
    jaka jest stawka wyrównaj te kilka złoty przy najbliższej wypłacie.

  • 5. Data: 2003-01-29 16:44:54
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Olej urzędoli i wypłać w wysokości ubiegłorocznej a jak już będzie wiadomo
    > jaka jest stawka wyrównaj te kilka złoty przy najbliższej wypłacie.
    ------------------------
    Pokopałam troche w przepisach i nie mogę znaleś przecietnego wynagrodzenia
    za II kw.2002 a to jest podstawą naliczenie (37.5 % z tej kwoty ).Ale z tego
    co się docztałam z Dodatku w Rzeczpospiltej to jest górna granica ale można
    wypłacić mniej lub wcale.To nowości tegoroczne.
    Jolka

  • 6. Data: 2003-01-29 19:28:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > A co masz zrobić? Świadczenie urlopowe należy wypłacić _przed_ urlopem
    > pracownika.

    Tak mowia przepisy?
    A co bedzie jak pracownik skroci urlop (AFAIR swiadczenie urlopowe nalezy
    sie od jakiejs minimalnej dlugosci urlopu)?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 7. Data: 2003-01-30 01:15:44
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od Wiola Pikorska /-
> [...]
    > co się docztałam z Dodatku w Rzeczpospiltej to jest górna granica ale można
    > wypłacić mniej lub wcale.To nowości tegoroczne.

    jeśli od przeciętnego to ' Przeciętne wynagrodzenie w II kwartale 2002r.
    2061,95 zł':
    http://www.dlaciebie.net/zus/podstawy.php#srednie

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 8. Data: 2003-01-30 07:43:41
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b19a2h$7jl$...@f...acn.pl...

    > Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak mowia przepisy?

    Art. 3 ust 5a ustawy o zfss, choć przyznaję, że nie wiem czy po nowelizacji
    ten zapis nadal istnieje.

    > A co bedzie jak pracownik skroci urlop (AFAIR swiadczenie urlopowe nalezy
    > sie od jakiejs minimalnej dlugosci urlopu)?

    min 14 dni kalendarzowych