  • Data: 2003-09-25 18:57:32
    Temat: Re: wezwanie do US
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > Dostalem dzis wezwanie do US w celu skorygowania blednie wypelnionej > deklaracji
    miesiecznje PIT-5 za czerwiec i lipiec 2003. W sek w tym ze Pani z > pokoju
    sprawdzala mi moj PIT osobiscie i bylo ok. Dodam iz podatek placilem
    > pozniej wraz z odestkami. Mam sie czego obawiac?
    > dziekuje za pomoc!
    > Witek

    Jesteś juz po wizycie? Jezeli nie, to nie obawiaj się, w US jakoś milej się zrobiło
    :-) To, że pani sprawdzała nie chroni Cię przed ewentualnymi korektami. Czas nie
    jest odległy więc i odsetki nie rzucą Cię na kolana (czarny scenariusz) A może
    chodzi o jakieś proste wyjasnienia. Śpij spokojnie :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>