  • 1. Data: 2003-09-24 18:00:57
    Temat: wezwanie do US
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Dostalem dzis wezwanie do US w celu skorygowania blednie wypelnionej
    deklaracji miesiecznje PIT-5 za czerwiec i lipiec 2003. W sek w tym ze Pani z
    pokoju sprawdzala mi moj PIT osobiscie i bylo ok. Dodam iz podatek placilem
    pozniej wraz z odestkami. Mam sie czego obawiac?

    dziekuje za pomoc!

    Witek

  • 2. Data: 2003-09-24 19:52:29
    Temat: Re: wezwanie do US
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Przecież w wezwaniu masz dokładnie jakich pól dotyczy korekta
    Stasiek

  • 3. Data: 2003-09-24 20:10:57
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    > Przecież w wezwaniu masz dokładnie jakich pól dotyczy korekta
    > Stasiek

    jak bym mial to bym na grupie pytal o porade??????????

    Witek

  • 4. Data: 2003-09-25 18:57:32
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    sprawdzala mi moj PIT osobiscie i bylo ok. Dodam iz podatek placilem
    > pozniej wraz z odestkami. Mam sie czego obawiac?

    Jesteś juz po wizycie? Jezeli nie, to nie obawiaj się, w US jakoś milej się zrobiło
    :-) To, że pani sprawdzała nie chroni Cię przed ewentualnymi korektami. Czas nie
    jest odległy więc i odsetki nie rzucą Cię na kolana (czarny scenariusz) A może
    chodzi o jakieś proste wyjasnienia. Śpij spokojnie :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2003-09-27 11:06:54
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

> [...]
    scenariusz)
    > A może chodzi o jakieś proste wyjasnienia. Śpij spokojnie :-)

    Dzieki! Mialas racje. Po pierwsze to wszyscy cholernie mili! Jakies leki im
    podaja czy co? Bo nie rozumiem tak naglel zmiany.

    Pani bardzo mile wytlumaczyla ze nastapila pomylka o 20zl i tyle :)
    Poprawione na PIT5 i good bye!

    Pozdrawiam,

    W.

  • 6. Data: 2003-09-29 08:13:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik " Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    im
    > podaja czy co? Bo nie rozumiem tak naglel zmiany.

    Od dawna pisze na grupe i ZAWSZE o paniach z US pisze, ze sa mile...
    (panowie tez...)

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-10-02 18:31:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 29 Sep 2003 10:13:51 +0200, w <bl8phq$6n1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>,
    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał(-a):

> [...]
    > się

    > im
    >
    > Od dawna pisze na grupe i ZAWSZE o paniach z US pisze, ze sa mile...

    Widać wkurzeni petenci wysyłali pisma ze skargami i wieść stopniowo rozeszła
    się po urzędach. :).