  • 1. Data: 2004-06-15 18:32:38
    Temat: wezwanie z US HELP!
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Witam wszystkich!
    Dostalam dziz wezwanie ze skarbowki celem "wyjasnien na temat
    stwierdzonych uchybien w zeznaniu podatkowym PIT-37 za rok 2003".
    Wiem gdzie wkradl sie bląd: wpisywalam obliczone kwoty do programu Pity
    2003 i w PIT-0 wpisalam to co juz wyliczylam, zamiast tego ile wydalam.
    komputer "yntelygentnie " policzyl sobie 19% od juz obliczonych przeze
    mnie 19% kwoty, ktora wydalam na studia. W rezultacie w PIT-37 wpisal
    sobie bzdure w rubrykach 116, 117, 118, 120 i 121. W zasadzie policzyl
    na moja niekorzysc, ale kwota podatku do zwrotu w pozycji 121 sie zgdadza.
    PYTANKO: co mi za to grozi? Zamierzam sie tlumaczyc bledem komputera, bo
    tak de facto bylo...
    Pomozcie, bo jutro z rana musze byc w US.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

    "A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

  • 2. Data: 2004-06-15 18:36:35
    Temat: Re: wezwanie z US HELP!
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 cze o godzinie 20:32, na pl.soc.prawo.podatki, [edymon]
    napisał(a):

    > PYTANKO: co mi za to grozi? Zamierzam sie tlumaczyc bledem komputera, bo
    > tak de facto bylo...

    Bzdura, sam przyznałeś że to Ty źle wprowadziłeś dane - komputer się nie
    myli tak szybko i często jakbyś chciał :P
    Komputer służy tylko do wspomagania pracy człowieka, on go nie wyręczy -
    nie przyjmuj takiej linii obrony - jest bez sensu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-06-15 18:48:05
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Artur Ch. napisał:

> [...]
    > Komputer służy tylko do wspomagania pracy człowieka, on go nie wyręczy -
    > nie przyjmuj takiej linii obrony - jest bez sensu.

    Zle wprowadzilam dane, ktore wczesniej zostaly obliczone na papierze
    (wszystko bylo dobrze). W komputerze wpisywalam tylko "na czysto". No i
    on sobie pozmienial... ;-( Moj blad, owszem, ale zamierzam sie tlumaczyc
    tym, ze popelnilam go przy _przepisywaniu_.

  • 4. Data: 2004-06-15 18:56:52
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

    > Dostalam dziz wezwanie ze skarbowki celem "wyjasnien na temat
    > stwierdzonych uchybien w zeznaniu podatkowym PIT-37 za rok 2003".

    nie ma xo się przejmować, zrób korektę, przyjdź szybciutko, bądź miła, nic
    się nie stanie... raczej...
    widzę że z grodu kraka nadajesz, który to US??

  • 5. Data: 2004-06-15 18:58:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <canfhd$69m$1@nemesis.news.tpi.pl> [edymon] napisał(a):
> [...]
    > tak de facto bylo...
    > Pomozcie, bo jutro z rana musze byc w US.

    Jeśli nie zaniżyłaś podatku i popełniłaś jakieś typowo rachunkowe błędy,
    to pani poprosi Cię o naniesienie poprawek na formularzu bo ona nie może
    takich bzdur do komputera wklepać. Tyle. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 6. Data: 2004-06-15 19:03:07
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Slayer napisał:

    > nie ma xo się przejmować, zrób korektę, przyjdź szybciutko, bądź miła, nic
    > się nie stanie... raczej...
    Mam nadzieje, bo nie zrobilam tego celowo. Jak sie wpisuje w PIT-O kwoty
    do odliczenia to trzeba podac cala sume, ktora sie wydalo, a program
    sobie obliczy te 19%. Ja wpisalam juz te obliczone przeze mnie na kartce
    19% od 3300zl (wyszlo sześćset cos) i program sobie wyciagnal z tego
    19%. I potem automatycznie w PIT-37 wyskoczyly mu jakies dziwne kwoty... ;-(
    > widzę że z grodu kraka nadajesz, który to US??

    Podgorze na Wadowickiej:-)

  • 7. Data: 2004-06-15 19:05:16
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Jeśli nie zaniżyłaś podatku i popełniłaś jakieś typowo rachunkowe błędy,
    > to pani poprosi Cię o naniesienie poprawek na formularzu bo ona nie może
    > takich bzdur do komputera wklepać. Tyle. ;)

    Nie zanizylam. Zanizylam sobie raczej kwote do odliczenia na nastepny
    rok, ktora mi zostala z ostatniej duzej ulgi budowlanej. Mam nadzieje,
    ze masz racje. Dzieki!

  • 8. Data: 2004-06-15 19:11:40
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

    > Podgorze na Wadowickiej:-)

    dasz korektę , albo poprawisz i po sprawie, wezwali bo musieli, tyle...
    niestety nie jest to najprzyjemniejszy US w Krakowie...

  • 9. Data: 2004-06-15 19:16:19
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Slayer napisał:

    > dasz korektę , albo poprawisz i po sprawie, wezwali bo musieli, tyle...
    > niestety nie jest to najprzyjemniejszy US w Krakowie...

    Dlaczego akurat ten nie jest najprzyjemniejszy? Kazdy jest niestety tak
    samo przyjemny, chociaz pracownicy przynajmniej od jakiegos czasu sa
    "przyjazni petentowi". Fajnie byloby, zeby jeszcze godziny przyjec byly
    "przyjazne"...

  • 10. Data: 2004-06-15 22:00:22
    Od: "Adam" <d...@a...tk>

    > Nie zanizylam. Zanizylam sobie raczej kwote do odliczenia na nastepny
    > rok, ktora mi zostala z ostatniej duzej ulgi budowlanej. Mam nadzieje,
    > ze masz racje. Dzieki!

    A tak z ciekawosci oraz zeby temat byl kontynuowany to daj znac jutro jak
    poszlo.

    pozdrawiam
    Adam