  • Data: 2003-01-08 08:16:56
    Temat: Re: wiceminister
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avfe2m$48o$1...@n...tpi.pl...
    > Być może jestem osamotniony, ale osobiście nie widzę niczego zdrożnego w
    > tym, że ktoś ma ileś tam procent w jakiejś tam firmie. Jak wykorzysta swój
    > urząd dla prywaty, to na pohybel. Ale same udziały mnie nie gorszą.

    A mi się wydaje, że to "trochę" nie w porządku najpierw brać pieniądze za
    tworzenie prawa a potem jeszcze raz za jego objaśnianie podatnikom.
    Ale nie dziwi mnie fakt, że wielu ludzi nie widzi w tym nic zdrożnego, w
    końcu miejsce Polski w czołówce najbardziej skorumpowanych państw świata nie
    bierze się z niczego.