  • 1. Data: 2003-01-07 17:45:30
    Temat: wiceminister
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    za http://www.sekcjakrajowa.republika.pl/

    Tygodnik "Wprost" w numerze 2/2003 poinformował, że nasza ulubiona Pani
    Minister Irena Ożóg ma 9,5% udziałów w firmie ,
    doradczej Manugiewicz, Trzaska i wspólnicy. Zacne towarzystwo: dwoje
    Wiceministrów Finansów (były i obecny) oraz Dyrektor Izby Skarbowej w
    Warszawie (były). Biorąc dodatkowo pod uwagę, że Pani Wiceminister przyszła
    z firmy doradczej Irena Ożóg i wspólnicy, zgadzamy się całkowicie, że
    reformę naszych służb trzeba zacząć jak najszybciej. Wiemy nawet od czego
    (a w zasadzie
    od kogo) należałoby rozpocząć...

  • 2. Data: 2003-01-07 20:30:41
    Temat: Re: wiceminister
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Być może jestem osamotniony, ale osobiście nie widzę niczego zdrożnego w
    tym, że ktoś ma ileś tam procent w jakiejś tam firmie. Jak wykorzysta swój
    urząd dla prywaty, to na pohybel. Ale same udziały mnie nie gorszą.

  • 3. Data: 2003-01-08 08:16:56
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avfe2m$48o$1...@n...tpi.pl...
    > Być może jestem osamotniony, ale osobiście nie widzę niczego zdrożnego w
    > tym, że ktoś ma ileś tam procent w jakiejś tam firmie. Jak wykorzysta swój
    > urząd dla prywaty, to na pohybel. Ale same udziały mnie nie gorszą.

    A mi się wydaje, że to "trochę" nie w porządku najpierw brać pieniądze za
    tworzenie prawa a potem jeszcze raz za jego objaśnianie podatnikom.
    Ale nie dziwi mnie fakt, że wielu ludzi nie widzi w tym nic zdrożnego, w
    końcu miejsce Polski w czołówce najbardziej skorumpowanych państw świata nie
    bierze się z niczego.

  • 4. Data: 2003-01-08 10:38:56
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > tworzenie prawa a potem jeszcze raz za jego objaśnianie podatnikom.

    vide ojciec Vatu w Polsce ;-))))))))

    --
    A.S.

  • 5. Data: 2003-01-08 19:57:11
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

> [...]
    > Ale nie dziwi mnie fakt, że wielu ludzi nie widzi w tym nic zdrożnego, w
    > końcu miejsce Polski w czołówce najbardziej skorumpowanych państw świata

    kurwa, żeby tylko objaśnianie, bieże kasę za opowiadanie biznesmenom jak
    OMIJAĆ prawo które tworzy,
    pojebany kraj, pojebani ludzi

  • 6. Data: 2003-01-08 21:34:41
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bobek" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > kurwa, żeby tylko objaśnianie, bieże kasę za opowiadanie biznesmenom jak
    > OMIJAĆ prawo które tworzy,
    > pojebany kraj, pojebani ludzi

    Wracaj do rynsztoka , gdzie twoje miejsce.
    A "bieże" pisze się przez rz (tego w slumsach nie uczą).
    AR

  • 7. Data: 2003-01-08 22:29:17
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    spierdalaj na choinkę (przez ce-ha)
    AP

  • 8. Data: 2003-01-08 22:37:17
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    oops...
    to jest hciałem wracaj na choinkę

  • 9. Data: 2003-01-09 18:38:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Udowadnianie głupiemu, że jest głupi to głupota do kwadratu.
    Głupi bardzo szybko sprowadzi dyskusję do swego poziomu,
    a tam wygra swoim doświadczeniem w głupocie.

    Andrzej - nie warto!