  • 1. Data: 2005-01-11 09:32:49
    Temat: wielka orkiesrtra
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    czy wpłaty na konto WOŚP można odliczyć od podatku w ramach 1% ?

    jan

  • 2. Data: 2005-01-11 11:06:42
    Temat: Re: wielka orkiesrtra
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    > czy wpłaty na konto WOŚP można odliczyć od podatku w ramach 1% ?
    nie[za]bardzo.

    od _dochodu_ odliczyć mozesz te wpłatę jako_darowizne [do 350 zl] - ale
    prosze nie zapominac _który_ rok obecnie rozliczamy.

    1% _podatku_ przekazujesz na organizację pożytku publicznego.
    hanka

  • 3. Data: 2005-01-11 11:40:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy wpłaty na konto WOŚP można odliczyć od podatku w ramach 1% ?

    nie odliczasz - po prostu wskazujesz w odpowiedniej rubryce na co
    przeznaczasz 1% podatku i tyle od tego podatku odejmujesz
    oczywiście wpłaty można dokonywać już teraz - do czasu złożenia zeznania

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-01-11 13:38:26
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > przeznaczasz 1% podatku i tyle od tego podatku odejmujesz
    > oczywiście wpłaty można dokonywać już teraz - do czasu złożenia zeznania

    Ale obiło mi się o uszy, że ci na liniowym podatku (PIT-5L) nie mogą odpisać
    tego 1%.
    Azali to prawda?
    T.

  • 5. Data: 2005-01-11 14:25:58
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    > Ale obiło mi się o uszy, że ci na liniowym podatku (PIT-5L) nie mogą
    > odpisać
    > tego 1%.
    > Azali to prawda?
    > T.

    a juści :)

    Stasiek

  • 6. Data: 2005-01-11 22:24:54
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Ale obiło mi się o uszy, że ci na liniowym podatku (PIT-5L) nie mogą
    > odpisać
    > tego 1%.
    > Azali to prawda?

    azaliż :-)