  • Data: 2005-05-12 08:11:10
    Temat: Re: wizytówki a VAT
    Od: "nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Z <a...@o...pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że mam fakture zakupu. Jeżeli nie wiesz o co chodzi z
    > naliczaniem Vatu to może jednak daruj sobie komentarze.
    >
    > Anna

    Jak Ci się nie podobają takie komentarze to
    - albo daruj sobie niechlujne stawianie pytań
    - albo wrzuć sobie discalaimer typu
    'jestem z branży''tylko dla wtajemniczonych guru'
    - albo się nie dziw reakcji osoby, która nie wpadła na to
    co miałaś na myśli i "może jednak daruj sobie komentarze"

    nocnyMarek