  • 1. Data: 2005-05-10 06:45:14
    Temat: wizytówki a VAT
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    Mam pytanie, czy od zakupinych wizytówek powinnam naliczyć VAT.
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Anna Z

  • 2. Data: 2005-05-10 19:33:07
    Temat: Re: wizytówki a VAT
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Anna Z" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie, czy od zakupinych wizytówek powinnam naliczyć VAT.

    Sama?
    A może jednak masz fakturę VAT zakupu?

    EWa

  • 3. Data: 2005-05-10 20:55:21
    Od: "Lupus" <j...@n...pl>

    Wkracamy w różnicę pomiędzy Reprezentacją i Reklamą a Informacją.
    Teoretycznie powinno się odprowadzić podatek zaliczając zakup wizytówek w
    koszty reprezentacji i reklamy. Jeżeli wizytówki zaopatrzone są np. w logo
    firmy to dla świętego spokoju radzę naliczyć VAT, jeżeli nie to można
    potraktować wizytówkę jako ulotkę informacyjną i VATu nie naliczać.

  • 4. Data: 2005-05-11 06:20:43
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > Sama?
    > A może jednak masz fakturę VAT zakupu?
    >
    > EWa

    Oczywiście, że mam fakture zakupu. Jeżeli nie wiesz o co chodzi z
    naliczaniem Vatu to może jednak daruj sobie komentarze.

    Anna

  • 5. Data: 2005-05-11 09:23:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 May 2005, Anna Z wrote:
    [...do EWy...]
    >+ > Sama?

    A dlaczego by nie ?

    >+ > A może jednak masz fakturę VAT zakupu?

    :)
    Dla ciebie jest przeznaczone specjalne wydanie sygnaturki
    pod podpisem (celowo bez delimitera coby automaty nie
    wycięły :))

    >+ > EWa
    >+
    >+ Oczywiście, że mam fakture zakupu. Jeżeli nie wiesz o co chodzi
    >+ z naliczaniem Vatu to może jednak daruj sobie komentarze.

    Nie irytuj się.
    Grupa jest "dyskusujna" (a nie "tylko kółkiem samopomocy") no
    to EWa wyraziła dyskusyjny pogląd ;)
    Zgasisz koleżankę to uzna VAT za "wiedzę tajemną". A jak podpuścisz
    (najwyżej "mimozy" polecą) to może ten i ów wpadnie na koncept
    zapoznania się z pojęciem "faktura wewnętrzna" :)
    Z pożytkiem dla wszystkich (...i kontrola US się nie będzie
    denerwowała ;))

    >+ Anna

    pozdrowienia, Gotfryd

    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?

  • 6. Data: 2005-05-11 10:05:38
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

> [...]
    > zapoznania się z pojęciem "faktura wewnętrzna" :)
    > Z pożytkiem dla wszystkich (...i kontrola US się nie będzie

    Masz racje Gotfryd, niektórym by sie przydalo zapoznać z pewnymi pojeciami
    ;-)
    Ale swoja drogą czasem mnie to denerwuje. Człowiek się pyta o radę a co
    poniektórzy zamiast odpowiedzieć na pytanie to czepiają się każdego
    napisanego słowa.

    Pozdrawiam
    Anna

  • 7. Data: 2005-05-11 18:35:27
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:05:38 +0200, Anna Z napisał(a):

    > Człowiek się pyta o radę a co
    > poniektórzy zamiast odpowiedzieć na pytanie to czepiają się każdego
    > napisanego słowa.
    O radę to można pytać u doradcy.
    Na grupie tylko się dyskutuje.
    Nikt nie będzie narażał się na kary z powodu udzielania porad ;))

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2005-05-12 06:45:21
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > Nikt nie będzie narażał się na kary z powodu udzielania porad ;))
    >

    > --
    > Mieczysław

    A ciekawe kto miałby kogoś ukarać za udzielenie porady, nie wiedziałam, że
    są za to kary.

    Anna

  • 9. Data: 2005-05-12 08:11:10
    Od: "nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    Anna Z <a...@o...pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że mam fakture zakupu. Jeżeli nie wiesz o co chodzi z
    > naliczaniem Vatu to może jednak daruj sobie komentarze.
    >
    > Anna

    Jak Ci się nie podobają takie komentarze to
    - albo daruj sobie niechlujne stawianie pytań
    - albo wrzuć sobie discalaimer typu
    'jestem z branży''tylko dla wtajemniczonych guru'
    - albo się nie dziw reakcji osoby, która nie wpadła na to
    co miałaś na myśli i "może jednak daruj sobie komentarze"

    nocnyMarek

  • 10. Data: 2005-05-12 08:43:47
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/12/2005 8:45 AM, Użytkownik Anna Z napisał:

    > A ciekawe kto miałby kogoś ukarać za udzielenie porady, nie wiedziałam, że
    > są za to kary.

    Kłaniają się przepisy o doradztwie podatkowym.

    --
    gefragt