  • 11. Data: 2005-05-12 09:06:28
    Temat: Re: wizytówki a VAT
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Anna,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2005-05-12 09:06:56
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Wkracamy w różnicę pomiędzy Reprezentacją i Reklamą a Informacją.
    > Teoretycznie powinno się odprowadzić podatek zaliczając zakup wizytówek w
    > koszty reprezentacji i reklamy
    A jeśli z notesu wyrwę karteczkę, potraktuję ją pieczątką i wręczę
    kontrahentowi to też odprowadzić VAT (skutek taki sam jak wizytówka, tylko
    mniej elegancki)?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 13. Data: 2005-05-12 16:28:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 May 2005, pisarz wrote:

    >+ A jeśli z notesu wyrwę karteczkę, potraktuję ją pieczątką i wręczę
    >+ kontrahentowi to też odprowadzić VAT (skutek taki sam jak wizytówka, tylko
    >+ mniej elegancki)?

    A masz reklamę na wizytówce ? ;)
    Bo pisali że informacja (może być szyld ze złota :> - byleby
    nie wychwalał firmy !) jest "odliczalna" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)