  • From: marcin <m...@o...pl>
    Subject: Re: wniesienie sprzętu
    Date: Sat, 26 Nov 2005 14:34:32 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki

    On Sat, 26 Nov 2005 14:27:14 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:
    > ...nie widać celu wykonania takiego manewru.
    > Kosztem nie będzie...

    ok, dzięki. Czyli jak rozumiem rozpoczynając DG jako jednoosobowa firma
    (oprócz tego jestem normalnie zatrudniony na pełny etat) prowadząc KPiR
    nie ma sensu wprowadzać sprzętu komputerowego "na stan" firmy?

    > ...ja pytania nie rozumiem o tyle, o ile "mam komputer z..." można
    > rozumieć:
    > - mam komputer, XP HE i MS Office...
    > - mam jedną fakturę na kompa, XP i Ofiice z osobnymi pozycjami
    > - mam tylko jedną kwotę na fakturze za kompa z XP i Officem
    > - jeszcze co innego.

    no tak, nie sprecyzowałem. Komputer, system operacyjny mam na
    osobnych fakturach (są wystawione na mnie jako osobę prywatną, MS
    OFFICE osobna faktura na żonę).

    > ...nie ma jednej dobrej odpowiedzi :(
    racja, przydalaby mi się natomiast podpowiedź co do rozliczenia w formie
    ryczałtu, VAT7 itp. Jakie są różnice i plusy oraz minusy. Jest to
    gdzieś w miarę prosto opisane?

    pozdr.
    mk