    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wpadlem w VAT!
    Date: Sat, 15 Apr 2006 14:40:17 GMT

    Użytkownik "d" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e1qvkv$ev1$1@news.onet.pl...

    > Problem polega na tym, ze myślałam, że te dni się liczy od momentu
    > rozpoczęcia działalności figurującej na zezwoleniu
    > Niedawno jednak ktoś mi powiedział, że dniem rozpoczęcia działalności jest
    > data wystawienia pierwszej faktury, rachunku.

    Wiem co chyba masz na myśli ale chyba nie jest tak jak mówisz w tym
    wypadku.Może niech wypowiedzą się mądrzejsi ode mnie bo mogę się
    zapętlić,ale datą rozpoczęcia DG NIE JEST data wystawienia pierszej f-ry czy
    rachunku,w/w dokument jest zakończeniem jakiegoś tam działania,co nie znaczy
    ,że przed jego wystawieniem nie prowadziąłś DG i nie ponosiłaś
    kosztów.Jedyne co mi przychodzi do głowy to np.praca architekta,przecież nie
    możesz powiedzieć,że wykonując np.2 miesiące projekt nie wykoywał DG mimo,że
    nie wystawił na niego f-ry bo nie był gotowy,zostały poniesione
    koszty,spisana jakaś tam umowa itp.Przykładow pewnie można mnożyć,
    pozdrawiam ania