  • 11. Data: 2007-04-30 08:52:16
    Temat: Re: wpłącać 1zł podatku?
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Cyb napisał:

    > no coz, ja kiedys nie doplacilem to dostalem monit/wezwanie:
    > - niedoplata xx groszy (bo nie podlacielm cos ponizej 1 zl)
    > - odsetki xx groszy
    > - wystawienie monitu 20zł (nie pamietam dokladnie kwoty, ale bylo to
    > kilkadziesiat zlotych za wystawienie monitu).

    przez ciekawość, ten monit to skąd byl? bo od jakiegoś czasu jest to
    kwota 8,80 jeśli chodzi o US

  • 12. Data: 2007-04-30 14:07:32
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 30 Apr 2007 10:52:16 +0200, gonia <g...@w...pl> wrote:

    >przez ciekawość, ten monit to skąd byl? bo od jakiegoś czasu jest to
    >kwota 8,80 jeśli chodzi o US

    na pewno z US, za to kwoty jak pisalem nie pamietam - chodzi mi po
    glowie, ze 20 zl, ale glowy sobie uciac nie dam.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2007-04-30 14:08:58
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 30 Apr 2007 09:19:30 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Czy to był TWÓJ podatek?

    byla jakas niedoplata, wynikajaca z bledu zamiany cyferek w groszach,
    czyli np. zamiast np. xx,81 zł wplacilem xx,18 zł

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2007-04-30 14:53:18
    Temat: Re: wpłšcać 1zł podatku?
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Cyb napisał:

    > na pewno z US, za to kwoty jak pisalem nie pamietam - chodzi mi po
    > glowie, ze 20 zl, ale glowy sobie uciac nie dam.

    i słusznie, bo byś już ją stracił

  • 15. Data: 2007-04-30 17:38:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Apr 2007, Cyb wrote:

    > byla jakas niedoplata, wynikajaca z bledu zamiany cyferek w groszach,
    > czyli np. zamiast np. xx,81 zł wplacilem xx,18 zł

    OK, ale mnie intrygowało czy to był Twój podatek (VAT-7, PIT-5)
    czy występowałeś w roli płatnika (PIT-4, niekiedy PCC).

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-04-30 18:52:07
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 30 Apr 2007 19:38:59 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > OK, ale mnie intrygowało czy to był Twój podatek (VAT-7, PIT-5)
    >czy występowałeś w roli płatnika (PIT-4, niekiedy PCC).

    nie pamietam.
    po prostu zdazylo mi sie puscic za maly przelew i po jakims tam czasie
    dostalem sliczne pisemko, gdzie zaleglosc wynosila kilkadziesiat
    groszy, doliczono odsetki, dolliczono koszty monitu/wezwania i
    zapamietalem, ze ten monit byl znacznie drozszy niz zaleglosc.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 17. Data: 2007-05-01 13:11:53
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    ZS napisał(a):
    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli zwrócić.

    Mojej mamie wyszło dwa złote dopłaty i w urzędzie mi powiedziano, że do
    8,80 nie musi wpłacać.

  • 18. Data: 2007-05-01 13:40:18
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 01 May 2007 15:11:53 +0200, bereiter <b...@v...pl> wrote:

    >Mojej mamie wyszło dwa złote dopłaty i w urzędzie mi powiedziano, że do
    >8,80 nie musi wpłacać.

    a na pismie to dostala?
    bo na gebe to mozna wszystko, tylko pozniej to podatnik placi kare ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 19. Data: 2007-05-01 21:25:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ZS napisał(a):
    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli zwrócić.

    Trzeba było wybrać lepszy bank ;-P

    Ja mam przelewy gratis. Przy rocznej opłacie za konto 36PLN i braku
    opłat miesięcznych.

  • 20. Data: 2007-05-01 22:40:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "bereiter" <b...@v...pl> wrote in message

    > Mojej mamie wyszło dwa złote dopłaty i w urzędzie mi powiedziano, że do
    > 8,80 nie musi wpłacać.

    Za rok zapłaci 50 zł, a pani w urzedzie powie, że absolutnie takiej bzdury
    to ona powiedzieć nie mogła i że mamie sie chyba coś pokręciło.