  • 21. Data: 2007-05-04 10:53:35
    Temat: Re: wpłącać 1zł podatku?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Zapłaciłem:) 3zł z przelewem bo w US nie ma kasy. Znajoma pracująca w US
    powiedziała że dostali przykaz że do 8,50zł mają nie wzywać do zapłaty bo
    więcej wychodzą koszty:) Nikt jednak nie da tego na piśmie wiec własne
    ryzyko:)

  • 22. Data: 2007-05-04 11:40:20
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:f1f3b7$kq$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > powiedziała że dostali przykaz że do 8,50zł mają nie wzywać do zapłaty bo
    > więcej wychodzą koszty:) Nikt jednak nie da tego na piśmie wiec własne

    Jakie koszty.
    Przecież koszty ściągnie się od wpłacajacego.

  • 23. Data: 2007-05-04 12:03:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.05.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Jakie koszty.
    > Przecież koszty ściągnie się od wpłacajacego.

    Niekoniecznie, bo ten może to olewać. A im się nie chce poborcy kłopotać
    dla 5 zł podatku, złotówki odsetek i 8,50 kosztów wezwania.

    Co oczywiście nie zmienia faktu, że to może zostać uznane za uporczywe
    uchylanie się i mozna dostać mandat. Nie dostanie się również zaświadczenia
    o niezaleganiu itd itp.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 24. Data: 2007-05-04 14:19:28
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 01 May 2007 23:25:47 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Trzeba było wybrać lepszy bank ;-P
    >Ja mam przelewy gratis. Przy rocznej opłacie za konto 36PLN i braku
    >opłat miesięcznych.

    mbank: utrzymanie gratis, przelew do us gratis

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 25. Data: 2007-05-04 14:23:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 04 May 2007 16:19:28 +0200, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    >mbank: <cut> przelew do us gratis

    przepraszam, pomylka w powyzszym.
    z prywatnego konta nie jest gratis, tylko z firmowego.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 26. Data: 2007-05-04 15:08:28
    Temat: Re: wpłšcać 1zł podatku?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 04 maj 2007 w liście
    [news:2egm331hjv484igt1rih91tqqceo5o0chm@4ax.com] Cyb
    [c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl] napisał(a):

    > przepraszam, pomylka w powyzszym.
    > z prywatnego konta nie jest gratis, tylko z firmowego.

    Poza tym wypłata w bankomacie Euronetu z konta firmowego - 1 zł,
    przelew na prywatne konto w mBanku - 1 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 27. Data: 2007-05-04 16:56:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> w

    > Dnia 04 maj 2007 w liście
    > [news:2egm331hjv484igt1rih91tqqceo5o0chm@4ax.com] Cyb

    > Poza tym wypłata w bankomacie Euronetu z konta firmowego - 1 zł,

    Wypłacaj z "prywatnego".

    > przelew na prywatne konto w mBanku - 1 zł.

    Wykonuj raz w miesiącu, w druga stronę nie kosztuje nic...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 28. Data: 2007-05-04 17:02:29
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 04 maj 2007 w liście
    [news:070504.185526.pspp.104@int.dyndns.org.invalid] 'Tom N'
    [n...@i...dyndns.org.invalid] napisał(a):

    > Wypłacaj z "prywatnego".

    Tak też czynię.

    > Wykonuj raz w miesiącu, w druga stronę nie kosztuje nic...

    Takoż i tutaj. Ale obaj mamy ten komfort, że możemy to robić. Jeżeli
    ktoś będzie musiał takie roszady robić częściej, to "konto bez opłat"
    jest fikcją.

  • 29. Data: 2007-05-04 17:31:18
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli

    Wplac. 1.50. Wydanie decyzji o tym co zrobic z nadplata bedzie ich
    kosztowalo rzad wielkosci wiecej ;-)

    BTW: Czy w ramach obywatelskiego nieposluszensta mozna by sie zmowic i
    wplacac gnojom przy kazdej okazji o zlotowke wiecej niz sie powinno?

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 30. Data: 2007-05-04 17:41:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.05.2007 szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał/a:

> [...]
    >
    > BTW: Czy w ramach obywatelskiego nieposluszensta mozna by sie zmowic i
    > wplacac gnojom przy kazdej okazji o zlotowke wiecej niz sie powinno?

    A to oni jakąś decyzję wydają w sprawie nadpłaty? Pierwsze słyszę. W moim
    przypadku nawet się nie zająknęli (przepłaciłem zaliczkę na podatek
    dochodowy)