  • Data: 2007-05-04 12:03:36
    Temat: Re: wpłącać 1zł podatku?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.05.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Jakie koszty.
    > Przecież koszty ściągnie się od wpłacajacego.

    Niekoniecznie, bo ten może to olewać. A im się nie chce poborcy kłopotać
    dla 5 zł podatku, złotówki odsetek i 8,50 kosztów wezwania.

    Co oczywiście nie zmienia faktu, że to może zostać uznane za uporczywe
    uchylanie się i mozna dostać mandat. Nie dostanie się również zaświadczenia
    o niezaleganiu itd itp.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/