    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Date: Wed, 18 Apr 2007 16:08:55 +0200

    On Wed, 18 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > Sugerujesz że powinienem sprawdzić np. 1000 luda przed wyborem fachowca do
    > prostych rzeczy?

    Moment, moment. To Ty 1000 luda potrzebujesz, czy JEDNEGO fachowca?
    Pisałem zdaje się że "ucechowieni" na ogół się tym chwalą gdzie mogą.

    > Sorry, nie mam na to ani czasu, ani kasy.
    > Wolę jak ktoś inny to zrobi za mnie.

    Co zrobi? Wybierze "cechowego" (to patrz niżej) czy wybierze takiego
    który TOBIE będzie pasował? Bo jeśli to drugie, to cech Ci nie
    pomoże. Ani teraz, ani jak stanie sie obowiązkowy.

    > Już zupełnie abstrahując że na obecnym rynku 1000 luda może nie być.

    Ale Ty masz dość oryginalne podejście do znalezienia jednego fachowca :)
    Przedstawiasz problem, jak nie przymierzając zamiast jechać taksówką
    wsiadłbyś do autobusu albo na odwrót. Gdzie indziej się szuka rozkładu
    jazdy! ;)
    Przecież jak chcesz "kogoś z cechu" to w wersji dla leniwych
    łapiesz za książkę telefoniczną (Panorama do firm przynosi za darmo)
    i dzwonisz do cechu.
    Zaiste, nie wiem w czym problem.
    Po co Ci sprawdzać 999 losowych (i jak rozumiem odrzucić wśród nich
    całkiem sporo "cechowych", bo na pewno zrzeszeni stanowią ponad 1 promil
    wszystkich fachowców, nawet wliczając szarą strefę), i pytanie
    podstawowe: skąd ma się wziąć "1000 luda" skoro sam stwierdzasz że
    "może ich tylu nie być"? Przecież to nie moja propozycja żeby
    łapankę na ulicy urządzać :|

    pzdr, Gotfryd