  • 1. Data: 2007-04-17 21:02:20
    Temat: NTG: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Na grupie foto zapodano link:
    http://finanse.wp.pl/POD,17,wid,8820460,prasa.html?r
    fbawp=1176712279.991&ticaid=1395d
    Zaiste, wielka jest wiara w to że wydawanie papierków istotnie
    wpłynie na pozycję konsumenta. A myślałem że działalność Federacji
    Konsumentów faktycznie wpływa (w odróżnieniu od papierków), cały
    czas człowiek się uczy ;>
    Oraz w to (wiara), że będzie to ułatwienie DG.
    Tudzież że zmniejszy szarą strefę.
    Nie miał któryś rząd tego (ułatwiania DG i redukcji szarej strefy) w planach?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2007-04-18 00:30:40
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > Tudzież że zmniejszy szarą strefę.
    > Nie miał któryś rząd tego (ułatwiania DG i redukcji szarej strefy) w

    Wraca stare jak za dobrych pięknych czasów gierkowskich i centralnego
    planowania i rozdzielnictwa.

  • 3. Data: 2007-04-18 07:57:03
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704172257270.3108@athlon64...
> [...]
    > Tudzież że zmniejszy szarą strefę.
    > Nie miał któryś rząd tego (ułatwiania DG i redukcji szarej strefy) w

    A ja by, chciał żeby posłowie mieli potwerdzone kwalifikacje zawodowe. :>
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-04-18 08:02:17
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > Tudzież że zmniejszy szarą strefę.
    > Nie miał któryś rząd tego (ułatwiania DG i redukcji szarej strefy) w

    Moim zdaniem pomysł dobry, klient z szarej strefy powinien się bać że ktoś
    go poda do sądu jeśli spieprzy robotę.
    Brak uprawnień powinien skutkować automatycznym uznaniem przez sąd
    reklamacji co do jakości usług i koniecznością zwrotu 100% otrzymanego
    wynagrodzenia.
    Zwłaszcza teraz, kiedy wielu fachowców wyjechało z kraju i mamy rynek
    usługodawcy ważne jest aby oni byli zobowiazani robić dobrze (lub wcale
    jeśli dobrze nie są w stanie).

    Jeśli zrobi robotę prawidłowo, lub nie będzie się opierał z usunięciem
    usterek nikt go przecież nie podkabluje i do sądu nie poda, więc brak
    papierów nie wyjdzie.

  • 5. Data: 2007-04-18 08:37:27
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-04-2007 o 10:02:17 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli zrobi robotę prawidłowo, lub nie będzie się opierał z usunięciem
    > usterek nikt go przecież nie podkabluje i do sądu nie poda, więc brak

    Bomba, ale to chyba suwerenny wybór człowieka u kogo chce naprawiać sprzęt?
    Nikt nie broni Tobie wzywać fachowców z papierami,
    daj tylko mi wybór chodzenia do pana kazia ze szczęki na rogu, który
    naprawwia mi TV za 20zł.

  • 6. Data: 2007-04-18 08:40:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-04-2007 o 09:57:03 Huckleberry <n...@p...onetonet.pl>
    napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704172257270.3108@athlon64...
    fbawp=1176712279.991&ticaid=1395d

    > A ja by, chciał żeby posłowie mieli potwerdzone kwalifikacje zawodowe. :>
    > pozdrawiam

    Też o tym myślałem - najlepiej by było, żeby przed wyborami składali u
    notariusza
    kopertę ze swoimi obietnicami i jakiś weksel, na kwotę równą 100%
    przychodów
    wykazanych na ostatnim picie. W razie niewywiązania się z obietnic, weksel
    byłby realizowany
    a pieniążki szły by na jakiś caritas. 90% politykierów by wymiotło od razu.

  • 7. Data: 2007-04-18 08:46:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 kwi o godzinie 10:40, na pl.soc.prawo.podatki, t...@o...pl
    napisał(a):

    > Też o tym myślałem - najlepiej by było, żeby przed wyborami składali u
    > notariusza kopertę ze swoimi obietnicami i jakiś weksel, na kwotę równą 100%
    > przychodów wykazanych na ostatnim picie.

    A to zy pomysł z tym "ostatnim PITem".
    Na nim zapewne nie wiele będzie ... ;)
    Za to już na takim po kadencji .... ;)

    --
    Herbi
    18-04-2007 10:46:37

  • 8. Data: 2007-04-18 08:53:38
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Bomba, ale to chyba suwerenny wybór człowieka u kogo chce naprawiać
    > sprzęt?

    I suwerenny wybór fachowca, że albo robi robotę tak jak należy (w tym
    przypadku nic mu nie grozi), albo nie robi jej wcale.
    Za każdą inną sytuację powinien beknąć fachowiec a nie klient.
    Raczej nikt nie zakłada że chce mieć robotę źle wykonaną.

  • 9. Data: 2007-04-18 08:54:12
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-04-2007 o 10:46:39 Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > A to zy pomysł z tym "ostatnim PITem".
    > Na nim zapewne nie wiele będzie ... ;)
    > Za to już na takim po kadencji .... ;)

    Haha, fakt :) Trzebaby wybiec w przód :)

  • 10. Data: 2007-04-18 08:58:43
    Od: "\\n" <...@...xy>

    t...@o...pl napisał(a):
> [...]

    Kwalifikacje "zawodowe" powinni mieć raczej wyborcy. Ja by chciał, żeby
    prawa wyborcze posiadali obywatele legitymujący się IQ co najmniej
    trzycyfrowym i poziomem dochodów powyżej średniej. Obywatele nie
    spełniający warunków powinni być dopuszczani do urny po zdaniu egzaminu
    z podstaw ekonomii i prawa.

> [...]
    > weksel byłby realizowany
    > a pieniążki szły by na jakiś caritas. 90% politykierów by wymiotło od razu.

    W pomyśle tym widać wyraźne piętno jednej z wielkich osobowości naszej
    sceny politycznej.