eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNTG: wraca nowe, czyli rzemiosło › Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Date: Thu, 19 Apr 2007 09:16:02 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0704190910250.2792@a64wrk>
    References: <Pine.WNT.4.64.0704172257270.3108@athlon64>
    <f04j0f$7aq$1@news.task.gda.pl> <op.tqy01jnoipkhj4@unk>
    <Pine.WNT.4.64.0704181347130.3348@athlon64>
    <f0555k$nsr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0704181548430.3348@athlon64>
    <f05adp$btn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1176969973 3925 83.16.62.66 (19 Apr 2007 08:06:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Apr 2007 08:06:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f05adp$btn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-X-Sender: moj@a64wrk
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:181470
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Apr 2007, mvoicem wrote:

    >> Zapomniałeś dopisać: "w Polsce".
    >> Znana firma produkująca materiały budowlane (nazwa mi wywietrzała) miała
    >> w Niemczech przeprawę za reklamę kleju malarskiego, na której facio
    >> wisiał na pędzlu przyklejonym do sufitu.
    >> Uwierzysz, że ich klej
    >> rzeczywiście wytrzymał zarządzoną przez sąd
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >> próbę powieszenia 75 kG (uznali że "facio" mógł tyle mieć :>) na
    >> pędzlu ichnim klejem przyklejonym do sufitu?
    >> :)
    >> No i trzeba by sprawdzić czy w tej reklamie obiecują czy PRZECIĘTNIE
    >> przybędzie 15% czy KAŻDEMU ;)
    >
    > Dlatego też celowo napisałem o ludziach przy zdrowych zmysłach. Procesowanie
    > się o ten pędzel

    ...o klej...

    > uważam za objaw lekko zwichrowanych władz umysłowych.

    Nie do końca. Taki proces jest dowodem że nie można w reklamie DOWOLNIE
    kpić z kupującego. Jeśli obietnica producenta deklaruje KONKRETNĄ
    właściwość towaru (lub usługi) to ma ją zapewnić i tyle.
    Nie dlatego że producent "pokazał że umie" (do czego sprowadza się
    idea "opapierkowania"), tylko do wykazania że producent "robi dobrze
    (a nie byle jak, bo mu się nie chce, mimo że umie jakby chciał).

    > A tak btw: kto wygrał ten proces?

    Podkreślona część cytatu służy za odpowiedź :)
    A powodem w owej rozprawie AFAIR był tamtejszy odpowiednik naszej
    Federacji Konsumentów.
    IMO takie "czepianie się" (konkretnego towaru lub usługi o konkretną
    właściwość) jest właściwszą drogą niż tworzenie "papierkologii"
    o której wątek sprowokowałem :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1