  • Data: 2007-09-18 12:19:18
    Temat: Re: wreszcie nie będzie pit-5 i dochodowego :)
    Od: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... POPIERAM!

    No, bo "kogo" tak naprawdę obchodzi jak się "wybrani" wywiązali
    z obietnic? Mam na myśli tylko to, że nie ma znaczenia jak wiele
    naobiecuje się ludziom, chyba, że może to zwiększyć poparcie
    w "targetowych" kręgach.

    Jeśli, ktoś od razu wali z grubej rury, że zniesie PIT-5, to
    oczywiście nawet nie ma tego w planach. W planach ma zaś to, że
    X% to łyknie.

    Ale nie mam zamiaru kontynuować politycznej dyskusji na tej grupie,
    bo przecież nie chodzi (UPR) o podatki.

    pozdro
    Marcin