  • 1. Data: 2007-09-16 14:27:59
    Temat: wreszcie nie będzie pit-5 i dochodowego :)
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Tak...wystarczy tylko zagłosować na UPR.
    Nieroby i socjaliści ..do roboty wreszcie :)

    Pozdrawiam przedsiębiorców

    Wiesiek

  • 2. Data: 2007-09-16 14:41:13
    Temat: Re: wreszcie nie będzie pit-5 i dochodowego :)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 16-09-2007 o 16:27:59 RW <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak...wystarczy tylko zag?osowaae na UPR.
    > Nieroby i socjali?ci ..do roboty wreszcie :)
    >
    > Pozdrawiam przedsi?biorców
    >
    > Wiesiek

    Co do PIT-5 - to już go nie ma ;)

  • 3. Data: 2007-09-16 14:53:04
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co do PIT-5 - to już go nie ma ;)

    Tak ..pitu nie ma..ale jest jeszcze podatek dochodowy...;)
    Z dwojga, wolałbym PIT bez podatku;))

    Wiesiek

  • 4. Data: 2007-09-18 06:20:48
    Od: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>

    RW pisze:

    > Tak ..pitu nie ma..ale jest jeszcze podatek dochodowy...;)
    > Z dwojga, wolałbym PIT bez podatku;))
    >
    > Wiesiek

    Gdy chodzi o głosowanie to chyba na LPR, a nie UPR.
    Jeśli naprawdę wierzysz, że nie zapłacisz podatku dochodowego
    po zagłosowaniu na kogokolwiek to chyba za krótko żyjesz
    w tym kraju.

    Marcin

  • 5. Data: 2007-09-18 07:31:51
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 08:20:48 Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Jeśli naprawdę wierzysz, że nie zapłacisz podatku dochodowego
    > po zagłosowaniu na kogokolwiek to chyba za krótko żyjesz

    lpr to koalicja, glosowac mozesz na upr, zawsze to lepsze niz popiszolomy

    Na tej konferencji wypadli IMHO całkiem sensownie:

    http://pl.youtube.com/results?search_query=uprtv+pod
    atki&search=Szukaj

    Jest o ZUS, o VAT, o PIT, o wiążących interpretacjach, także w temacie
    grupy :)

  • 6. Data: 2007-09-18 11:08:25
    Od: "gb" <b...@p...onet.pl>

    mysle ze to tak jak z likwidacja KRUSu. PiS chcial niby ale niby nie mogl bo
    samoobrona sie stawiala. i o to chodzio wlasnie. wszyscy sa zadowoleni niby
    bo chieli, a nie zrobili. i LPR tak wlasnie zniesie PIT czy podatek
    dochodowy i cala reszte. tyle ze nie bedzie mogla przez tych okrutnych NICH
    ;) czyli reszte lub z innych powodow, bo jest ich za malo, bo prezydent
    zawetowal, bo senat nie podpisal sie pod tym, bo w zimie jest zimno albo za
    cieplo. niestety imho nie ma na kogo glosowac. co by nie wybral to bedzie
    zle. te wybory to bardziej bedzie wybor - zeby nie bylo gorzej - a nie -
    zeby bylo lepiej. i takie wybory mamy juz kupe czasu. ostatnio byl przyklad
    tego, ze ludzie nie glosowali bo nie mieli na kogo zaglosowac. bo wszystko
    bylo zle.
    PO tez chciala zajac sie KRUSem ale jak to oglosili to im poparcie runelo na
    leb i na szyje w dol. az w koncu przyjdzie ktos kto powie na starcie co
    zrobi, czyli:
    - powie ze zajmie sie KRUSem, i przestanie on byc funduszem pomocy socjalnej
    - uprosci system podatkowy i administracje, czyli wywali z pracy 80%
    pracownikow administracji panstwowej itp.
    - wybuduje autostrady - czyli wywlaszczy ludzi z ich miejsc zamieszkania,
    - ze zabierze kase z pomocy spolecznej tym ktorzy jej nie potrzebuja.
    - ze nie bedzie zadnego funduszu alimentacyjnego,
    - ze kosciol przestanie byc wszechmocny, wywali wiec religie ze szkol...
    itd.
    - dobierze sie prasie do tylka za mataczenie we wszystkim, za oskarzanie
    ludzi zanim zakonczy sie proces w sadzie. za wszechwiedzenie wszystiego
    zanim cokolwiek wogole mozna wiedziec. za szerzenie nienawisci itd. ostatnio
    slyszalem ze polacy chca odzyskania ziem na ukrainie i bialorusi. pocipieli?
    po co takie bzdety oglaszac skoro sama polska sie wsciekala jak niemcy
    zrobili to samo.
    - ze wywali ze stanowisk ludzi niekompetentnych - czyli europoslem nie
    bedzie mogl byc bambus ktory nie zna nawet jednego jezyka, a ministrem ktos
    kto sie na swojej dzialce kompletnie nie zna.

    i w ten sposob zniknie na starcie bo teoretycznie wszystkim dokopie :)
    i dlatego jest jak jest, choc moglo by byc gorzej, ale mogloby byc tez
    lepiej

    pozdrawiam
    gb

  • 7. Data: 2007-09-18 12:19:18
    Od: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>

    ... POPIERAM!

    No, bo "kogo" tak naprawdę obchodzi jak się "wybrani" wywiązali
    z obietnic? Mam na myśli tylko to, że nie ma znaczenia jak wiele
    naobiecuje się ludziom, chyba, że może to zwiększyć poparcie
    w "targetowych" kręgach.

    Jeśli, ktoś od razu wali z grubej rury, że zniesie PIT-5, to
    oczywiście nawet nie ma tego w planach. W planach ma zaś to, że
    X% to łyknie.

    Ale nie mam zamiaru kontynuować politycznej dyskusji na tej grupie,
    bo przecież nie chodzi (UPR) o podatki.

    pozdro
    Marcin

  • 8. Data: 2007-09-18 15:41:21