    From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: współpraca z amazon.com - koszty uzyskania?
    Date: Thu, 31 Jan 2002 00:34:15 +0100

    Powiedz mi po co Amazon wspolpraca z toba.
    Jest taka oferta amazonu typu referencja, ze bierzesz od nich linki i
    jezeli ktos kupi cos u nich z twojego linka to dostajesz za referencje,
    ale zrozumiale ze Amazon wszystkie te wyplaty ksieguje i na podstawie
    ustawy o unikaniu podwojnego opodatkowania i przepisow o wymianie
    informacji nt. uzyskanych dochodow za granica, jest wielce prawdopodobne
    ze Amazon przesle takie informacje do krajowego urzedu skarbowego, w
    celu opodatkowania.

    Zapytaj sie jaki jest prog dochodowy dla takiej dzialalnosci.

    Kiedys nie oplacalo sie opodatkowac takich drobnych dochodow, ale teraz
    superkomputery nie maja co robic, i moga ksiegowac dowolny 1 dolarowy
    dochod kogokolwiek na swiecie i przesylac informacje, liste plac, droga
    elektroniczna.
    Moga to w koncu robic zbiorczo lub raz na rok 5 lat.

    Jacek