    From: "UlaPod" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Date: Thu, 30 Sep 2004 21:53:24 +0200

    > Czy ktoś ma jakieś doswiadczenie i moze się ze mną nim podzielić?

    Trzeba niestety zarejestrować DG (650/700zl co miesiąc) aby móc wystawiać
    faktury. Eksportując tłumaczenie czyli usługę nie płacisz VAT-u (wystawiasz
    faktury nieVatowskie firmom w UE). Wystawiasz im rachunek, podajesz numer
    konta a oni przelewają ci pieniądze. Płacisz 19% od przychodu co miesiąc do
    US (po przekroczeniu kwoty wolnej od podadku). Ja zleciłam księgowosć firmie
    bo wolę wziąć jedno więcej tłumaczenie niz się gdzieś pomylić.

    po\zdrawiam

    ulapod