  • 1. Data: 2006-09-06 08:20:41
    Temat: Re: www.zus.pl - awaria?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w

    > A moze ktos wylaczyl ZUS i koniec tej naszej drogi przez mękę?

    Zbyt piekne, aby bylo prawdziwe..

    Neko

  • 2. Data: 2006-09-06 08:26:30
    Temat: www.zus.pl - awaria?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Witam,

    Czytylko u mnie sie strona zusu nie laduje, czy to jakas ogolna
    przypadlość ich systemu w dniu dzisiejszym?

    A moze ktos wylaczyl ZUS i koniec tej naszej drogi przez mękę?

    Pozdr
    hiki

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 3. Data: 2006-09-06 08:53:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w

    > Zbyt piekne, aby bylo prawdziwe..

    Czyli regularna awaria :( Dzin jak co dzien w ZUS. A admin przychodzi
    dzis na 12.00 :/

  • 4. Data: 2006-09-06 09:18:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Czyli regularna awaria :(

    U kogo awaria?
    U mnie zus działa.

  • 5. Data: 2006-09-06 09:34:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    cef wrote:

    > U kogo awaria?
    > U mnie zus działa.

    u mnie juz tewz (niestety). Widac admin przyszedl dzisn na 11-ta ;)

  • 6. Data: 2006-09-06 17:30:59
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Hikikomori San napaskudził na ekranie:
    > Czytylko u mnie sie strona zusu nie laduje, czy to jakas ogolna
    > przypadlość ich systemu w dniu dzisiejszym?
    >
    > A moze ktos wylaczyl ZUS i koniec tej naszej drogi przez mękę?

    Strona zusu, jak strona zusu, informacje możesz gdzie indziej znaleźć.
    Gorzej jak trzeba wysłać dokumenty via sdwi.gdansk /na przykład -moje
    doświadczenie/. Już od paru miesięcy, na początku miesiąca są kłopoty z
    połaczeniem do serwera. Imo to przeciążenie serwera /chyba niedawno
    zlikwidowali jeden/, a na początku przeważnie są zua/zwua/ niektórzy do 5
    dra... powinni coś z tym zrobić, bo człowiek marnuje sporo czasu wpratrując
    się monit - 'przekroczony czas operacji, serwer nie odpowiada...' albo
    niech przynajmniej wprowadzą funkcję automatycznego wysyłania zestawu -
    próbuje w tle aż do skutku /a nie za każdym razem podawanie hasła/.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2006-09-06 19:37:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Nikiel ;) wrote:
    > niech przynajmniej wprowadzą funkcję
    > automatycznego wysyłania zestawu - próbuje w tle aż do skutku /a nie
    > za każdym razem podawanie hasła/.

    Możesz napisać o co chodzi z tym hasłem?
    To jakieś zbiorówki chodzą na haśle przy SDWI?