  • 1. Data: 2006-09-06 08:53:40
    Temat: Podatek od sprzedazy akcji a skladka zdrowotna
    Od: "Rafal" <ralph_m@no_spam_friko2.onet.pl>

    Witam
    Z tego co zdazylem sie zorientowac po pitach , rozumiem ze dochod ze
    sprzedanych akcji nie wchodzi do dochodu rocznego a jest rozliczany
    oddzielnie. Mam zaplacone zalegle skladki zdrowotne (nota bene wlasnie ze
    sprzedanych akcji), ktore przekraczaja podatek od przychodu uzyskanego z
    firmy. Czy w takim razie nie ma mozliwosci odpisania pozostalej czesci tych
    skladek i sa one "stracone" a podatek z akcji i tak do zaplaty w calosci?
    Odpowiedz chyba znam ale mam nadzieje ze sie myle.
    pzdr
    Rafal

  • 2. Data: 2006-09-06 09:01:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Rafal wrote:

> [...]
    > pozostalej czesci tych skladek i sa one "stracone" a podatek z akcji i
    > tak do zaplaty w calosci? Odpowiedz chyba znam ale mam nadzieje ze sie

    Nie ma możliwości takiego odliczenia. Więc niestety nie mylisz się.