  • 1. Data: 2003-02-13 14:23:52
    Temat: wydatki na wysylke poczta - jak dokumentowac?
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    Jak dokumentuje sie (do kpir) wydatki na wysylke do klienta poczta
    (znaczki, koszty paczek)? moze byc dowod wewnetrzny?

    I drugie pytanie
    Jezeli wysylam cos, za znaczki place 7.7 zl, koperta kosztuje mnie 90
    gr, klient za wysylke placi 9.50 - jak to ksiegowac (vat, kpir)

    z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-02-14 07:34:32
    Temat: Re: wydatki na wysylke poczta - jak dokumentowac?
    Od: Jano <m...@h...gula>

    rafal23 napisał(a):

> [...]
    > Jezeli wysylam cos, za znaczki place 7.7 zl, koperta kosztuje mnie 90
    > gr, klient za wysylke placi 9.50 - jak to ksiegowac (vat, kpir)

    Przy kazdej wysyłce proś o pokwitowanie, a na koniec miesiaca na ich
    podstawie wystawią Ci fakture VAT.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 3. Data: 2003-02-15 10:39:33
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:ddan4v0u0bot7pc37im78ti2vtdgqv877s@4ax.com,
    niejaki(a): rafal23 z adresu <w...@p...fm> napisał(a):
> [...]
    > Jezeli wysylam cos, za znaczki place 7.7 zl, koperta kosztuje mnie 90
    > gr, klient za wysylke placi 9.50 - jak to ksiegowac (vat, kpir)

    Poczta wystawia faktury na znaczki i inne pierdoły.

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2003-02-17 10:15:55
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    On Sat, 15 Feb 2003 11:39:33 +0100, "Michał M." <m...@t...pl>
    wrote:

    >Poczta wystawia faktury na znaczki i inne pierdoły.

    a nie da sie na podstawie druku (z moim nazwisiem i adresem) na
    potwierdzenie wyslania poleconego + dowod wewnetrzny?

    W ogole nie moznaby tego dowodem wewnetrznym?