    From: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynagrodzenie za okres choroby
    Date: Wed, 1 Dec 2004 22:56:27 +0100

    > U Ciebie wynagrodzenie za jeden dzień wynosi 22,676666(6); czyli jaka to
    > kwota ?
    Nie bardzo wiem o co pytasz.... jesli o zaokrąglenia, to dla mnie to jest
    22,68. A zatem powinno wyjść 272,16 wynagrodzenie za okres choroby....
    dlaczego Ty zaokrąglasz w dół???? (22,67*12=272,04)

    a nawiasem mówić, w linku, który mi podałeś liczą wynagrodzenie za okres
    choroby tak jak podałam wcześniej (sprawdź czy nie wyjdzie 272,12)
    http://www.olenka.pl/tematy_forum.php?action=show&gr
    oup=2&id=1034

    > IMHO trzeba ustalić kwotę wynagrodzenia/zasiłku za 1 dzień, czyli
    > zaokrąglić do 1 grosza.
    > Jak tego nie zrobisz, to co wpiszesz jako "dzienny zasiłek" do karty
    > zasiłkowej ZUS Z-17 ? ( chyba ją prowadzisz ? )

    hmmmm.... pewnie bym prowadziła, ale w moim przypadku mowa jest o
    wynagrodzeniu za okres choroby, a nie o zasiłku.

    > czy
    > też
    >
    > Po co chcesz ustalać *nowy* dzienny zasiłek ?
    > Nie dokonuje się przeliczenia, jeśli przerwa pomiędzy zachorowaniami jest
    > mniejsza niż 3 miesiące *kalendarzowe*.

    a co w przypadku wynagrodzenia za okres choroby, a nie zasiłku????

    możesz mi pomóc???
    jeszcze raz wielkie dzięki
    pozdrawiam
    monika