    From: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynagrodzenie za okres choroby
    Date: Thu, 2 Dec 2004 10:34:04 +0100

    uważam, że nie ma o co kruszyć kopii... te kilka groszy w lewo czy w prawo
    nie robi chyba nikomu różnicy. Przyjmijmy, ze zadne z nas się nie myli, a ja
    oczywiście wezmę pod uwagę Twoją sugestię....

    > A dlaczego należy prowadzić Kartę Zasiłkową ZUS Z-17 ?
    > Nazwa tego "kwitu" jest trochę myląca.
    >
    > 1. Gdzieś trzeba zliczyć te 33 dni wynagrodzenia chorobowego,
    > 2. Trzeba pilnować "okresu zasiłkowego" - wynagrodzenie za okres choroby
    też
    > się wlicza,
    > 3. do 90 dni, po których jest 100% zasiłku, wynagrodzenie też się wlicza
    > jeśli jest ciągłość zachorowania,
    > 4. dane do ZUS Z-3 czy świadectwa pracy masz w jednym miejscu,
    > i pewnie jeszcze coś więcej.
    >
    > nie mówiąc o objaśnieniach na Z-17
> [...]

    czy z czegokolwiek wynika, że powinnam prowadzić ową kartę zasiłkową?????
    już się boję, że coś zaniedbałam....

    pozdrawiam
    monika