    From: "mpj" <t...@t...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynajem mieszkania wlasnosciowego w bloku - pytanie
    Date: Wed, 27 Aug 2003 08:44:58 +0200

    Dzieki za informacje, rzeczywiscie czlowiekowi robia wode z mozgu.
    Tak zastanawiajac sie - logika wskazuje, ze jesli jestem nadal zameldowana w
    mieszkaniu, to placic mam oplaty zaliczkowe (za zarzadzanie) oraz place za
    wode, scieki, wywoz smieci i tyle. Jeszcze zostaje fundusz remontowy. Z
    jakiej wiec racji ktos moglby mi podniesc oplaty?
    Zobaczymy.
    Czy moze zameldowac sie w innym mieszkaniu na pobyt czasowy, w mieszkaniu
    zostawic pobyt staly?
    Moze troche bredze, ale moja wiedza na ten temat nie jest za duza. Moze ktos
    poradzi mi - co jest bardziej korzystne?
    Przyszly najemca ma zamiar otworzyc w moim mieszkaniu szkole - brzmi na
    wyrost - jakies kursy i korepetycje dla mlodych ludzi. Bedzie to zatem
    prowadzenie dzialalnosci gospodarczej. Jak rozwiazac "technicznie" kwesie
    oplat: czynszu za najem i "czynszu" (zaliczki i oplaty komunalne). Czy ja
    powinnam wystawiac rachunek? Jako osoba fizyczna. A jesli tak - to jak ma on
    wygladac? "Zwykly" rachunek z bloczku?
    Chyba i tak powinnam sie wybrac na porade prawna, ale jesli ktos cos
    podrzuci, bedzie mi bardzo milo.
    Pozdrowienia i dzieki za pomoc,
    Magda

    wiadomości