    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynajem mieszkania wlasnosciowego w bloku - pytanie
    Date: Wed, 27 Aug 2003 23:43:23 +0200

    On Wed, 27 Aug 2003, Latet wrote:
    [...]
    >+ > Czy jeżeli chcę wynająć mieszkanie, którego jestem właścicielem
    [...]
    >+ > zgode, lub isc do zarzadcy i prosic o zgode?
    >+
    >+ Ja tam bym nikogo nie pytal i nie prosil (tak dla zasady :-)
    [...]
    >+ Ale powazniej - to o co pytasz, moze zalezec od regulaminu
    >+ waszej wspolnoty mieszkaniowej.
    >+ Akurat obecnie aktywnie uczestnicze w zyciu takiej modej wspolnoty,
    >+ i wlasnie przeglosowalismy nowy regulamin, w ktorym jest punkt
    >+ zobowiazuajcy wlascicieli lokali do informowania zarzadu wspolnoty
    >+ o fakcie wynajmu. Ale podkreslam, ze chodzi o _informowanie_,
    >+ a nie o pytanie o zgodę.

    ...przy czym dla mnie nie jest oczywiste, czy taki zapis jest
    ...jak mu tam: "kostytutywny" ? - po naszemu: obowiązujący :)
    Znaczy, czy można *zmusić* właściciela do spowiadania się
    co robi ze swoją własnością :) ?
    Ewentualnie - czy może prowadzić do wyegzekwowania owego
    nakazu, czy też jest równie "ważny" jak obywatelski obowiązek
    głosowania czy nakaz "posiadania podpisu odbiorcy na fakturze".
    Co konkretnie zrobicie/możecie zrobić właścicielowi który
    głosował przeciw i *nie* powiadomi zarządcy ? Bo lokatorowi
    w myśl ustawy "o ochronie" to pewnie nie zrobicie nic ;) !

    [...]
    >+ Zreszta.... nasza wspolnota ma inne, bardzo specyficzne problemy....

    ROTFL :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    ("mała wspólnota, wZW")