  • Data: 2002-03-22 22:24:17
    Temat: Re: wypoweidzenie!
    Od: Michał Wolski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klauzula o dwóch tygodniach wypowiedzenia dotyczy tylko wcześniejszego
    rozwiązania umowy o pracę na czas określony. (art 33 KP)
    Jeśli jest to koniec jego umowy o pracę to umowa sama się rozwiązuje, tylko
    że gdy pracownik jest na zwolnieniu to chyba trzeba płacić składki ZUS, jeśli
    jednak zwolnienie ma być przeprowadzone w trakcie trawnia umowy to obowiązują
    zasady tak jak w czasie zwolnienia pracownia zatrudnionego na czas
    nieokreślony z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.
    pozdr
    Michał